KSI - DOMAIN
5,486,486
KSI
Reddit
'ALL OVER THE PLACE' OUT NOW: ksi.lnk.to/AllOverThePlace
Get The KSI Show Here: www.momenthouse.com/co/ksi-th ...

MY SHOP: shopksi.com/

Stream KSI’s “Holiday” - Ksi.lnk.to/Holidayyv

Watch more from All Over The Place: www.youtube.com/playlist?list...

A film by Konstantin x Guy.
The sequel to ‘Killa Killa feat. Aiyana Lee (Part I)’ is here.
KSI unveils the next chapter of the action packed short film with new visuals for ‘Domain’
(Warning: Video contains expletives and scenes of violence).
THIS IS NOT REAL LIFE FAM

Commenti: 45 695
  • NBK Clan
    NBK Clan

    JJ “I’ve got something big for you guys” Reveals his forehead 😂

    • MrSynergia
      MrSynergia

      Savage at it finest xD

    • Aidan Yao
      Aidan Yao

      What's bigger: Ethan in 2017, Tobi's nose or JJ's forehead?

    • Kyle Antonio
      Kyle Antonio

      Instablaster

    • yng ozzi
      yng ozzi

      Am I underrated?

    • Z
      Z

      @Naman - Topic bruh your making me cringe

  • AJL21
    AJL21

    I love how he is seriously growing with his music but we keep trolling him with beard and forehead jokes😂

    • Knochzy
      Knochzy

      Cant forget fatneek

    • Sinxter Hunter
      Sinxter Hunter

      @Blueninja2008 its ridiculous how you people dont see that he wasnt being dead serious. Man its amazing how IDIOTIC people can be now a days. 😩😩

    • Blueninja2008
      Blueninja2008

      @Logan Clouston make sense since you don’t get loved and probably need to get put in jail

    • mr sm
      mr sm

      @Logan Clouston sorry to hear that, spent less time on the internet and find some purpose.

    • Logan Clouston
      Logan Clouston

      @mr sm yes lmao?

  • fauna
    fauna

    this deserves so much more, and with these visuals and production, it's amazing, idk why it didn't get wayy more love

  • xrex11
    xrex11

    I bet this is what u imagine during a boring class, and save ur crush after this

    • Eazzy-EA
      Eazzy-EA

      @Rosè gaming and a Kamehameha or final flash

    • SkyggeStadium
      SkyggeStadium

      @New Account lol fr I always imagine this scenario

    • New Account
      New Account

      After this you save the school from a school shooter in front of your whole class

    • Kaidon’s WRLD
      Kaidon’s WRLD

      Yep. Its alot more blood and anime esk fights tho

    • Michael Mandaa
      Michael Mandaa

      @Just Kxlity fr

  • Lakhi Boy
    Lakhi Boy

    JJ”come fast like ramadan” Me “I appreciate that lyrics

    • PaviIion Z
      PaviIion Z

      @Altaf Bham so not halal mode

    • John Doe
      John Doe

      @HTGAMEROP don't blow up

    • triangleXD
      triangleXD

      When did he say?

    • HTGAMEROP
      HTGAMEROP

      Ayyyy Muslim gang 👌💓

    • Vinicius Cassiano
      Vinicius Cassiano

      @CoolMaskGuy you're not funny.

  • Brosheb Crisp
    Brosheb Crisp

    too sick 🙌

    • Rorochiha Zorachi
      Rorochiha Zorachi

      Get some meds then

    • Wolf
      Wolf

      Broshep coming in skrrt skrrt

    • Andrive
      Andrive

      Yooo

    • Whyumad
      Whyumad

      😂😂😂you funny

    • AlsoAmaad
      AlsoAmaad

      The forehead is lit

  • Tristen Melder
    Tristen Melder

    JJ: It’s been years since I released a solo song Domain: *what about me?*

    • Death's Melody
      Death's Melody

      @ferv8 it is a song its only like that cause this is the music video, the audio is the real song

    • KRISHNA PARIGI
      KRISHNA PARIGI

      I was the 69rh like :)

    • ferv8
      ferv8

      This is not considered as a song. More like a short movie with some lit music in between

    • Tristen Melder
      Tristen Melder

      @ProPro oh okay

    • ProPro
      ProPro

      This released with the album and not before it

  • Mono
    Mono

    Simon bying gucci outfit for JJ: It would look sick in a music video JJ: Domain...

    • Mono
      Mono

      @Schoby just say what I dont know fam?!?!?!??

    • Mono
      Mono

      @Schoby know what?!?!

    • Mono
      Mono

      @Schoby know what fam?

    • Mono
      Mono

      @OPJBall wtf do you mean???

    • Mono
      Mono

      @OPJBall what do you mean??

  • JustBluey
    JustBluey

    Bro this deserves so much more views just for the production if I'm being honest

  • MatiMatiYT
    MatiMatiYT

    The effort gone into this is amazing!! Love it

  • Linden Nguyen
    Linden Nguyen

    Bro u gotta give respect. His acting and the production is unbelievable.

    • Satyabrata Mishra
      Satyabrata Mishra

      @Vinx Henry being a ksi fan i always try to tell ppl to forget Jake Paul. he was popular in 2017 cuz of his crazy antics and also cuz of lil tay and rice gum. lord I haven't mentioned these names in ages

    • Fa Lamb
      Fa Lamb

      @Eden Crook the songs a banger what do you mean

    • Linden Nguyen
      Linden Nguyen

      @Rob NO WAY

    • Rob
      Rob

      He was in a movie if you didn't know

    • Shin
      Shin

      @Lightning Thunder forte*

  • Decin06
    Decin06

    At 0:17 you can see "The Moment", which is the name that KSI originally wanted his recent album to be called.

    • Big Boax
      Big Boax

      So THATS why it's the intro. Pretty cool.

    • Bobb Bobb
      Bobb Bobb

      I saw the title but I forgot to watch it I didn’t know but nice spot

    • Greenzeg
      Greenzeg

      Yes

    • Lucas Vu
      Lucas Vu

      In a interview KSI said that was going to be the name of the album, but he changed it

    • Alaa822 Adventures
      Alaa822 Adventures

      NOICE

  • Anime Lover
    Anime Lover

    0:30 still gives me chills

  • Joshua Kingi
    Joshua Kingi

    The choreography and filmography are top notch. I want a “how I got here” origin type of movie

  • Bradley Brewster
    Bradley Brewster

    One thing you can always count on is that JJ’’s music videos are always straight flames!!! No if ands or buts

  • Zho
    Zho

    This was crazy 🔥

    • Clawed__Hk
      Clawed__Hk

      wtf man ur a lagend every where i go ur there

    • Arman Sarkisov
      Arman Sarkisov

      Hey man luv ur vids

    • Kiran
      Kiran

      Well wasn't expecting to see you here!

    • Habiba Al Manji
      Habiba Al Manji

      your youtube is not for kids and your sooo wierd i hope you reply

    • LC Saiyan
      LC Saiyan

      lol I didnt know you liked KSI too

  • Alex GHowes06
    Alex GHowes06

    This has to be the most underrated song that jj has done its such a banger and should get alot more love tbh

  • Sandman
    Sandman

    He is very good at making the fighting look real, it looks like he really knows how to fight. He does not liook like he is pulling his punches. Even some hollywood stars look really uncomfortable doing fighting scenes and looks fake.

  • Big Morg
    Big Morg

    his music career : growing his channel : growing his forehead: maximum capacity

    • Aditya Sharma
      Aditya Sharma

      @KREEZY K.™ ur so annoying

    • ZXS
      ZXS

      Growing with his reseading hairline

    • Shaik M
      Shaik M

      @KREEZY K.™ I came back to listen to the song what’s wrong with that big dawg😂

    • KREEZY K.™
      KREEZY K.™

      @Shaik M wtf are you doing watching domain? This song is old go watch ksi - All over the place

    • Patrick Star
      Patrick Star

      Maximum Capacity like my SSD

  • nielsspedersen
    nielsspedersen

    This song is so underrated...always gets my hyped up!💯

  • Average enjoyer
    Average enjoyer

    Plot twist: he’s on a quest to find a cure to grow a beard

    • Sushil Mishra
      Sushil Mishra

      @Dae ? After 5'9 it's 6'1 and so on lol

    • Blueninja2008
      Blueninja2008

      That isn’t even a plot twist it’s the truth

    • yng ozzi
      yng ozzi

      Am I underrated?

    • Mr. Monkey
      Mr. Monkey

      The sequel should be to fix his hairline

    • ItoMidara
      ItoMidara

      Why must you do my man like that-

  • faian
    faian

    THIS IS SO UNDERRATED 💀

  • Yunus Shakir
    Yunus Shakir

    This never gets old!

  • Josiah Kamrodeen
    Josiah Kamrodeen

    this deserves way more love

  • Shiraz Dixon
    Shiraz Dixon

    Would love to see ksi in an intense solo action film with a good storyline

  • NBK Clan
    NBK Clan

    Seeing JJ's forehead was the best Christmas gift ngl

    • Epic the gamer
      Epic the gamer

      Stop copying comments bruh

    • Shea
      Shea

      @Sara Glenton shut up he might not even have reddit

    • Sara Glenton
      Sara Glenton

      Copied from reddit

    • what the dog doin
      what the dog doin

      you made a comment of his forehead twice. originality is missing

    • Tysin s
      Tysin s

      You commented the same exact thing two times be creative next time

  • MattVKW
    MattVKW

    this still deserves wayyyyy more views, jj’s best and most sick music video

  • Capa Arcade Films
    Capa Arcade Films

    Deserve wayyyyyyy more views!!!! Best ksi music video easily 👌 very dope track an great vid

  • Jordon Turner
    Jordon Turner

    Actor, rapper, youtuber, boxer. Man can do it all 🙏💪

  • Younglatino 15
    Younglatino 15

    Bro this is so sick seeing you evolve thru theese years i saw you start your journey from before the disstracks

  • BH Reload
    BH Reload

    This is sooo sick

    • Ghostblade
      Ghostblade

      @Tribe Doom lol. How much people have I heard say that exact thing.

    • YoRambo
      YoRambo

      Merry Christmas everyone 🎄 I hope you stay safe and enjoy the rest of your day 💪 btw a small youtuber here and getting 5k subs would mean the world to me 🌍

    • jeltesneek
      jeltesneek

      @Naman - Topic flikker op maat

    • Naman - Topic
      Naman - Topic

      @YACHAMP Gaming hope you will get it soon

    • ibro c
      ibro c

      Ye

  • Caktus
    Caktus

    I find it crazy how this almost came out over a year ago. Time flies

  • Daddyswift
    Daddyswift

    I know I'm late to this and I know it's all choreography but jj's boxing skills were showing

  • DaOldMan36 Gaming
    DaOldMan36 Gaming

    i dont know why or how, but this song hypes me up so much 🔥🔥🔥

  • Jacob Shellard
    Jacob Shellard

    I’ve been listening to this on repeat

  • yuval uliel
    yuval uliel

    Incredible. His career, his success, his talent. Everything about him. Besides his beard of course...

    • yuval uliel
      yuval uliel

      @JoeMaMaKudi im a fan of ksi, im joking brother. Pipe down get some rest and go to bed alright kiddo?

    • Othmane Kabbaj
      Othmane Kabbaj

      Fun fact : JJ’s girlfriend’s nickname is actually *Beard*

    • JoeMaMaKudi
      JoeMaMaKudi

      Yuval uliel your just jealous🤣

    • Joshua Black
      Joshua Black

      Lmaoo nice one

    • IEatCurry
      IEatCurry

      And forehead Can't forget the wham forehead, merry Christmas

  • AffableAussie
    AffableAussie

    By far best song hes put out. Genuine shame it hasn't got more views

  • Mind Of Anirudh
    Mind Of Anirudh

    This deserves so much more views

  • Gabe
    Gabe

    We need more ksi music videos like this

  • Howtf67
    Howtf67

    Pissed that this didn’t get a lot of views he clearly worked rly hard on the song and correography

  • Etihads Own
    Etihads Own

    The fact the agents said not the back if the head referring to Logan was class. Well done JJ!!!

    • Batdude Gaming
      Batdude Gaming

      @Akash Gowda how is that hate lol

    • Batdude Gaming
      Batdude Gaming

      Really? Idk if he was trying it refer to that

    • call of
      call of

      Although logan would've won but the two points

    • LordLinker
      LordLinker

      @capitalwings 201 why

    • capitalwings 201
      capitalwings 201

      Trash

  • Akshit Sharma 1003
    Akshit Sharma 1003

    Yo! Props to Kon, fam! What a BANGIN' video mate ❤

  • someone notfunny
    someone notfunny

    Came for the music, stayed for the fight scene.

  • Andrew Parker
    Andrew Parker

    I imagine KSI in a action movie. That would be so LIT!

  • Howtf67
    Howtf67

    Why doesn’t this have a lot of views, he worked really hard for it

  • Dony _garcia20
    Dony _garcia20

    When they hit JJ in the back of the head and everyone was like “ayyee, not in the back of the head” I started dying 😂😂😂

    • Yousof Zaid
      Yousof Zaid

      yeah Logan is a nice genuine guy now adays but that was hilarious lmao

    • Vadanian Lord
      Vadanian Lord

      absolute genius LMAO

    • LORD FXR_XD
      LORD FXR_XD

      Nope.

    • FXZS
      FXZS

      Yesss

    • Omolemo Zwane
      Omolemo Zwane

      @oli it was genius!😭😂😂

  • VinnieBB
    VinnieBB

    This should have way more views it’s so sick

  • lord xavi
    lord xavi

    JJ's DOMAIN EXPANSION JJ: Domain Expansion, God Of Destruction!

  • topifrags
    topifrags

    man this is AMAZING HOLY SHIT GOD DAMN

  • Awie Joe
    Awie Joe

    Dude he is a MUST to be in the famous action movies.

  • Oceanos 05
    Oceanos 05

    I know we’re joking about his forehead and stuff, but can we take the time to appreciate how sick this was?

    • I sla
      I sla

      no

    • ಠ ͜ ಠ
      ಠ ͜ ಠ

      @ryan pure lmao kids these days! 🤣

    • yassin ashraf
      yassin ashraf

      Yep

    • ryan pure
      ryan pure

      @Lyrical Editz you make music edits stfu kid😂

    • ryan pure
      ryan pure

      @Whatever 😂stg

  • Venzo
    Venzo

    Kon and guy done so good with this

  • Domestic_Alpha
    Domestic_Alpha

    Definitely would make a good action movie actor

  • R4Vn Too
    R4Vn Too

    JJ has such potential to make or star in an action movie, this would be an awesome start to a movie while the credits role or something

  • elle belle
    elle belle

    Can we appreciate the cinematography

  • Karel Vavra
    Karel Vavra

    Can we all acknowledge that Con is a fucking mastermind? He smashed another another amazing video.

    • Brayden Morgan
      Brayden Morgan

      Can we also acknowledge ksi looks like megamind

    • W7N
      W7N

      Kon*

  • Kaur Deep
    Kaur Deep

    Came for music bt stayed for action

  • 1,.,1 1,.,1
    1,.,1 1,.,1

    0:30 The face i make to my parents right after a whooping.

    • MOVIE- REAPER
      MOVIE- REAPER

      Then they say fix your face and you be like 👁👄👁 💧 💧

    • Parth
      Parth

      😂😂

  • PsH_Official
    PsH_Official

    Not even a swat team could take him out, that’s how much *KSI* can handle pro pain.

  • ANGELOstyle8
    ANGELOstyle8

    ksi is me when i did all my side quest and the enemies are the starter enemies

  • MusicDaiIy
    MusicDaiIy

    Big up Kon, making the Nollywood scene proud jk, its actually sick

    • Gman
      Gman

      @idk 🙄 how many likes did you bot? 50✔️

    • Relax_Rombey
      Relax_Rombey

      How is your channel so dead

    • Galwegian youtube user
      Galwegian youtube user

      @idk 🙄 Well she's already lived more than 0 years so thats obviously a lie

    • fsgghz htwqshio
      fsgghz htwqshio

      @idk 🙄 she’s already lived 42 years so even if i ignore it she’s still lived more than 0 years

    • Radders Studios
      Radders Studios

      @idk 🙄 jokes on you my Mum’s lived 40 years already

  • Fathima Naleefa
    Fathima Naleefa

    MAN THIS IS SO UNDERRATED

  • John Cena
    John Cena

    why doesnt this song have views :( its such a good song

  • DJZ
    DJZ

    That mechagodzilla punch though! 0:58

  • Pog Bruh 2
    Pog Bruh 2

    Who thinks jj should star in some action movies? Like to agree?

    • Pak Chief
      Pak Chief

      @Pog Bruh 2 yea it wasnt

    • Pog Bruh 2
      Pog Bruh 2

      @Pak Chief wasnt really an action movie though?

    • Pak Chief
      Pak Chief

      he was in a movie Getting laid in america

  • Zrey
    Zrey

    Merry Christmas everyone ❤️🎄

    • Ethan Gorodetsky
      Ethan Gorodetsky

      tis summer

    • yng ozzi
      yng ozzi

      Am I underrated?

    • NewFoundlandia
      NewFoundlandia

      @Internet Mouse THATS HARAM

    • NewFoundlandia
      NewFoundlandia

      @mrbaggyrascal haram

    • NewFoundlandia
      NewFoundlandia

      That's Haram!

  • Sammy Talks
    Sammy Talks

    JJ should definitely use this as his entrance song when he fights Jake

  • Faze Henry
    Faze Henry

    The grunts the soldiers make are all done by ksi. 👍

  • ATaylor Productions
    ATaylor Productions

    KSI can do it all :)

  • katie-Anne Watson
    katie-Anne Watson

    I don't really listen to KSI but wtf is this video it's sick I love it ❤ make more videos like this please

  • iCeY
    iCeY

    Plot twist: He is on a quest to find the formula how to cut a pineapple

    • sleepy nate
      sleepy nate

      Y

    • Blasty_ ACE
      Blasty_ ACE

      HAHAHAHAHAH SMASHED IT MATE

    • Tk
      Tk

      Makes sense

    • XYZ
      XYZ

      Lol

    • Q- R
      Q- R

      I think that's another youtuber 🙃

  • Knario Hatake
    Knario Hatake

    still my favourite even after lose.

  • Dustin charles
    Dustin charles

    Bro, that intro fight scene had some amazing choreography!

  • XenZuu
    XenZuu

    0:28 that look still spooks me

    • phim Không che 19 cộng
      phim Không che 19 cộng

      𝐂𝐥𝐢𝐜𝐤 𝐇𝐞𝐫𝐞 ➜ livegirls19. com 》》 𝙊𝙣𝙡𝙮 𝘼𝙙𝙪𝙡𝙩 《《 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候%^%^ 1618764383

    • Visual_vacs
      Visual_vacs

      Ikr

  • Eric
    Eric

    He's trying to find the potion to shrink his forehead size.

    • WakeFul Gaming
      WakeFul Gaming

      💋Best adult contact site💘👇 Click Here 》》 livegirls19. com 《《 Leurs états de santé respectifs les empêchent de s'approcher trop près l'un de l'autre. 在整個人類歷史上,強者, 富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市~sae和鄉村中的弱者,無力防守和貧窮成員。 然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其𝔻𝕅𝔸融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。 他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木)來調味食物煮的時候 1618815127

    • Alisquad3783
      Alisquad3783

      or to grow a beard

  • Swish
    Swish

    Ok chill with the memes, this was nuts......lets take a moment to appreciate this man for making our Christmas a lot better 😌😌

    • Swish
      Swish

      @DavidDinoFC I respect your opinion but this song actually pretty good imo

    • ABE_Sports
      ABE_Sports

      @DavidDinoFC domain is one his best songs and ksi favorite song

    • DavidDinoFC
      DavidDinoFC

      This is an average ksi song

  • Ifeee
    Ifeee

    I like how JJ is basically just a god in his music videos

  • Ehab Mohammad
    Ehab Mohammad

    0:16 OH SHIT JUST REALIZED KSI HINTED HIS UPCOMING SONG "THE MOMENT"

    • Luis InShadowz
      Luis InShadowz

      Damn

    • Antonio Rivera
      Antonio Rivera

      It was suppose to be the title of the album

    • Kosmik___
      Kosmik___

      Also Kon said this in his video too

    • F Mt
      F Mt

      YO YOU GOT GOOD EYES FAM

  • 𝙸𝚗𝚜𝚘𝚖𝚗𝚒𝚊𝚌
    𝙸𝚗𝚜𝚘𝚖𝚗𝚒𝚊𝚌

    That bullet dodge at 2:00 actually made me chuckle a lil bit

  • Matty Boots2010
    Matty Boots2010

    When I see this it was very good now it’s still amazing and original

  • Lucas Trader
    Lucas Trader

    JJ IS ACTUALLY USING THE JACKET HE GOT FROM SIMON

    • Noor
      Noor

      Yh

    • Not Me
      Not Me

      You know that because of that secrets video

    • Pride Of Manny
      Pride Of Manny

      @Alex I agree with this but your other comments fam- JJ is talented when it comes to music You don't have to like it, you could hate it but you can't disagree about the fact that he's talented

    • Pride Of Manny
      Pride Of Manny

      @Skiward GLOWED UP WITH GOLD CHAINS

    • Wolf
      Wolf

      man posted his on scene shots like 2 months back

  • Brandon Shepherd
    Brandon Shepherd

    Ksi needs to be in a movie real talk

  • A.J.S
    A.J.S

    0:17......how many of have seen that coming....THE MOMENT is a song in the album. Damn bro 😮😮

  • Aidan Hunt
    Aidan Hunt

    This song is straight fire🔥

  • SpeedLover
    SpeedLover

    I heard this song 10000 times This song is ssooooooo good

  • Robert
    Robert

    I have to give props to the people who worked on this, a very well made video. Very nice cinematography and editing, choreography, vfx as well as some nice easter eggs for the fans, and maybe a slight jab at some other people. I particularly enjoyed the alley scene where it had a very John Wick-esque feel to it with the camera placements, the way it was edited, the static shots, the panning of the camera and how at certain times it was synced up to the action/movements etc. There are a few times where the editing looked a tiny bit off and perhaps one or two shots where the vfx were a bit more obvious, but overall a really well made video, so again props to Konstantin and Guy for their very creative work, as well as everyone else who was involved in this project :)

    • Cpmac3456
      Cpmac3456

      To much to read I will pass

    • Light
      Light

      @Mixaila facts bro

    • bilal elos
      bilal elos

      @Mixaila well said👌

    • Mixaila
      Mixaila

      Murciélago twitter is the shittiest social media there is. The worst type of people reside there hating on everything and canceling anything they get their hands on.

    • Snake
      Snake

      people are saying its cringe on twitter

  • SCORPZGCA
    SCORPZGCA

    KSI an action movie star now this is one of your most badass music videos KSI keep it up on some Jackie Chan shit

  • Kavyansh Saini 121
    Kavyansh Saini 121

    Kon's best scene yet at 2:15 min.

  • Adam Abdunnur
    Adam Abdunnur

    Why is barely anyone talking about how awesome the fight scenes are in this

  • DEAD MUSIC CHANNEL
    DEAD MUSIC CHANNEL

    1:40 that oh shit part is so accurate

  • tom
    tom

    Seeing JJ’s forehead was the most appreciated Christmas gift ngl.

    • Mark DeMelo Music
      Mark DeMelo Music

      Last we saw his forehead in the logan Paul vs KSI 2 video

    • Ash D. Faiyaz
      Ash D. Faiyaz

      lmao

    • 100 subs with no videos
      100 subs with no videos

      Jj rn: fuck off man, allow it

    • TØPGEEK
      TØPGEEK

      @enez besra your not an old ksi fan he showed it ALL THE TIME

    • Vulper
      Vulper

      @enez besra he used to all the time real fans will be used to seeing his forehead u mong

  • A YouTube account
    A YouTube account

    this music video is under appreciated

  • Mahir Ahnaf Miraz
    Mahir Ahnaf Miraz

    this is underrated

  • Crisp Ninja
    Crisp Ninja

    Lmao I love how they stop punching him to say "not in the neck whats wrong with you" 🤣

  • Sport Fails
    Sport Fails

    Dude this was lit we should get a storyline or episodes cause I’m down

  • nasir hamid
    nasir hamid

    jj: making fun of a indian guy killing people with a banana also jj: killing a guy with a wig

    • Black Girl
      Black Girl

      He's pulling some anime shit right there

    • o _ o
      o _ o

      @DIORDO stfu

    • Senira G
      Senira G

      @DIORDO your mom is a terrible person if she refuses to buy you something for Christmas purely on the basis that your song hasn't done well. But I'm 99% sure she isn't, and you're just baiting for views. Here's a tip: get better at what you do instead of disrespecting your parents.

    • carman1911
      carman1911

      @DIORDO merry christmas and stfu

    • Faiz Khalifa
      Faiz Khalifa

      Toupee **

  • wreck astley
    wreck astley

    This music is lit 😍

  • Sharp Shooter
    Sharp Shooter

    i think KSI need to participate in some fighting movies this looks so dope i mean he look like a good actor

  • MRN0B0DY987
    MRN0B0DY987

    BOY THIS IS BADASSS!!!!

    • MRN0B0DY987
      MRN0B0DY987

      @Liam Vaillancourt ik

    • Liam Vaillancourt
      Liam Vaillancourt

      Ur a little late

  • Abdi rahman
    Abdi rahman

    u know why KSI won the fights because the enemies were trying to look at his forehead but it was too long to finish